کانون امام خامنه ای (حفظه الله)

فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی امام خامنه ای حفظه الله شهر محمدیه استان قزوین

کانون امام خامنه ای (حفظه الله)

فعالیت های کانون فرهنگی تبلیغی امام خامنه ای حفظه الله شهر محمدیه استان قزوین

نقطه نظر درخشان در رابطه با تیم ملّی...

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ب.ظ

درخشان: بازی با آرژانتین و نیجریه ملاک نیست


پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: عیار فوتبال ما در بازی با بوسنی مشخص شد و بازی با آرژانتین و نیجریه ملاک برای فوتبال ما به حساب نمی‌آید.


  حمید درخشان در خصوص شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با بوسنی گفت:‌ اشکال ما این بود که در زمان حمله برنامه نداشتیم و توانمند ظاهر نشدیم. بازیکنان ما در زمان حمله همدیگر را خوب پیدا نمی‌کردند و نمی‌توانستیم به گل برسیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در این چند وقت خیلی‌ها می‌گفتند ما دو بازی خوب انجام دادیم اما من می‌گوییم کدام دو بازی خوب؟! ما فقط خوب دفاع کردیم اما در زمان حمله برنامه‌ای نداشتیم. باید قبول کرد که دفاع کردن در فوتبال کار راحتی است اما ضامن موفقیت در هر بازی به حساب نمی‌آید. ما در بازی با بوسنی نیاز به برد و حمله کردن داشتیم اما چون برنامه‌ای نداشتیم نتوانستیم موفق باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه شاید نداشتن بازی تدارکاتی پیش از جام جهانی دلیل نتیجه نگرفتن تیم ملی در جام جهانی باشد، خاطرنشان کرد: این حرف‌ها بهانه است چرا که اگر ما بازی با نیجریه را می‌باختیم می‌توانستیم این حرف را قبول کنیم اما ما دو بازی سنگین انجام دادیم. ایراد ما از نداشتن بازی تدارکاتی نیست بلکه ایراد از اینجا است که ما هر زمان برد می‌خواهیم نمی‌توانیم به آن برسیم. در دو بازی اول هم ما مساوی می‌خواستیم و از خط حمله تا دروازه همه دفاع کردیم.

درخشان ادامه داد: عیار فوتبال ما در بازی با بوسنی مشخص شد و آن دو بازی دیگر عیار فوتبال ما را مشخص نمی‌کردند چرا که 99 درصد برای دفاع کردن بازی کردیم شاید اگر مقابل آرژانتین یا نیجریه هم باز بازی می‌کردیم نتایج دیگری رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بعد از دو بازی اول تیم ملی در جام جهانی خیلی از منتقدان کی‌روش خواهان باقی ماندن او در تیم ملی شدند، افزود:‌ دو بازی ملاک انتخاب مربی نیست. از اولین بازی مقدماتی ما در جام جهانی تا بازی آخر با بوسنی ما در کدام بازی خوب بازی کردیم؟! سیستم فوتبال ما فقط دفاع کردن و ضد حمله بود اما فلسفه فوتبال این نیست و شما نمی‌توانید تا آخرین لحظه فقط دفاع کنید. دفاع جزئی از فوتبال است اما برای حمله هم باید برنامه داشت.



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی